hr
jaargang -23 - laatste artikel 2-5 18:00 - 74481 artikelen - nu online 32 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Storingspagina | 9-10-2008

10-10-08 17:01:51 - Quote! - @Igor
Igor
Erelid


WMRindex: 724
OTindex: 2.483
S
8) Nadat ik gisteren mijn lange email onverhoopt kwijtraakte :nee door een storing, kwam ik op deze storingspagina terecht.

Ik was in de veronderstelling, dat na de storing, de storingspagina weer zou doorverwijzen naar de index, dus ik deed regelmatig refresh op deze pagina ... 8-) ... het was dus een erg lange storing voor mij :P

Beste systeembeheerders,

een zin in de header zorgt ervoor dat de storingspagina weer doorverwijst naar de indexpagina. Wel zo handig voor mensen, die op refresh drukken, in de hoop dat de storing inmiddels is verholpen :ja

10-10-08 18:05:54 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
Sorry Igor, nooit bij stil gestaan! Ik ga een oplossing voor je maken!

10-10-08 18:40:42 - Quote! - @Igor
Igor
Erelid


WMRindex: 724
OTindex: 2.483
S
8) Dank je Voogeltje; ik werk veel met openstaande tab-bladen, dus de refresh was voor mij een oplossing na naar de storingspagina getabbed te zijn. Pas veel later, opende ik Google, drukte op WMR.nl en zag dat de hele boel al lang weer draaide 8-)

Uiteraard hoop ik dat de storingen uitblijven, maar [in het vervolg] na de storing even de storingspagina updaten, door een verwijzing naar de index in de header te gooien, lijkt me wel zo 'gebruikersvriendelijk' ;)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven